Preskočiť na obsah

Často kladené otázky

Kúpil som si vstupenky na snm-online.sk, ale vstupenka mi neprišla na e-mail. Čo mám robiť?

Vo svojej doručenej pošte si prosím skontrolujte aj záložky spam/reklama. Ak sa Vaše vstupenky nenachádzajú vo Vašej emailovej schránke, kontaktujte nás emailom na adrese pomoc@snm-online.sk. Pre identifikáciu je potrebné uviesť meno a priezvisko, variabilný symbol platby a e-mailovú adresu na ktorú ste si dali vstupenky zaslať. 

Kúpil som si vstupenky na prehliadku/podujatie, ale už o vstupenky nemám záujem (napr. z osobných dôvodov).
Kde a ako ich môžem vrátiť?

Vstupenky sa dajú vrátiť iba v prípade, že podujatie alebo prehliadka boli zrušené alebo zmenené a na našej webstránke sa nachádza v časti zmeny a zrušenia oficiálna tlačová správa upresňujúca podmienky vrátenia vstupného pre klientov.
Viac informácií nájdete na https://snm-online.sk/vseobecne-obchodne-podmienky/

Bol som na podujatí, ktoré bolo zrušené a nikto mi nedal vedieť o zrušení, ani na mieste konania nebola žiadna informácia o zrušení, prečo?

V prípade zrušenia alebo zmeny podujatia alebo prehliadky informujeme klientov, na ktorých sme pri takomto podujatí mali k dispozícií mailový kontakt. Ak by ste do budúcna chceli byť informovaný o takýchto zmenách, odporúčame Vám pri nákupe vstupeniek vypĺňať a pravdivo uvádzať emailový kontakt. Za informácie o zrušení, prípadne o zmene podujatia na mieste konania zodpovedá usporiadateľ.

Rezervoval som si lístky na podujatie, ale nechcem všetky, dá sa rezervácia upraviť?

Ak máte v rezervácii viac vstupeniek ako si naozaj prajete zakúpiť, stačí keď na predajnom mieste upozorníte predajcu, že z Vašej rezervácie si zakúpite len Vami zvolený počet lístkov. Nezaplatené a nevyzdvihnuté vstupenky po dátume platnosti rezervácie budú automaticky uvoľnené do predaja.
Ak si chcete dané vstupenky hradiť cez internet, vieme Vám upraviť rezerváciu viac informácií na mail. adrese pomoc@snm-online.sk .

Kúpil som si vstupenky na www.snm-online.sk ale uviedol som zlý email. Je možná oprava?

Pre opravu nás prosím kontaktujte v pracovných dňoch e-mailom na adrese pomoc@snm-online.sk . Je potrebné uviesť Váš správny email, nesprávny email na ktorý ste vstupenky odoslali a taktiež doklad o úhrade, prípadne telefónne číslo na ktorom Vás zamestnanec bude kontaktovať.

Prečo musím uviesť meno a priezvisko držiteľa vstupenky?

Kontrola mena držiteľa vstupenky môže, ale nemusí, byť ďalším bezpečnostným krokom pri vstupe na samotné podujatie. Je nutné uviesť skutočné meno, aby ste predišli nepríjemnostiam. Ak kupujete vstupenku ako darček pre ďalšiu osobu, napíšte jej meno.

Čo znamená, keď sa na stránke zobrazuje „Vypredané“?

Momentálne nie sú k dispozícii žiadne voľné vstupenky. Kapacita vstupeniek sa môže buď navýšiť, ak to možnosti dovoľujú, alebo sa musia uvoľniť zarezervované vstupenky. Treba priebežne sledovať stránku, prípadne sa môžete informovať na e-mailovej adrese pomoc@snm-online.sk .

Kde nájdem podrobné informácie o múzeu, ktoré sa chystám navštíviť?

Aktuálne informácie o jednotlivých múzeách, ktoré prevádzkuje Slovenské národné múzeum nájdete na stránke www.snm.sk, ku každému podujatiu a prehliadke je uvedený kontakt na múzeum.